Velkommen til Babysang

i Vågsbygd kirke torsdager Kl. 11-13

Du og babyen din er hjertelig velkommen til Babysang i Vågsbygd kirke.
I Facebookgruppa "Babysang i Vågsbygd kirke" vil du kunne holde deg oppdatert på oppstarter, ferier mm.

Babysang ser slik ut:
11.00 Det serveres lunsj til hyggelig fellesskap etter hvert som folk kommer. Lunsjen er gratis.
Ca. Kl. 12.00 har vi en babysangsamling som varer 30 min.
Etter dette bruker noen tida til å stelle og mate før avreise, mens andre får en ekstra kjas med noen de har blitt kjent med.

Hva er Babysang?
På Babysang vil du og babyen din vil treffe andre som også er hjemme i permisjon. Det sosiale er en viktig del - kanskje særlig for foreldrene.
I sangstunden har vi fokus på sangglede og å synge med den stemmen du har. Din stemme er den beste lyden barnet ditt vet om! Gjennom musikken får barna bruke sansene sine til å utforske seg selv, språk, samspill med sin voksen og oppdage omgivelsene rundt seg.
Dere vil møte mange kjente og noen nye barnesanger og regler, både med og uten kristent innhold. Vi bruker ikke sanghefter under sangstunden, men det er lagt opp til at man lærer sammen. Øv gjerne på tekster og lytt til denne spillelisten. Vi bruker mange av disse i sangstunden

Babysang er gratis. Man kan komme når det passer, og være med så ofte man vil.

Finn frem
Vi er i menighetssalen- bruk døra med rampe innerst i kroken. Du finner døråpnebryter på rekkverket.

Dersom du lurer på noe, kan du ta kontakt med menighetspedagog  Siv Elise Øya  (kontortid hverdager 9-16)