Konsert fylt til randen

«Tror aldri vi har møtt et så gira publikum!»

Fredag 31. mars var Vågsbygd kirke fylt til randen av unge mennesker og høy lyd da lovsangsbandet Radiate fra Pinsekirken Tabernaklet i Bergen holdt konsert. Før konserten holdt sokneprest Nils Terje Andersen tale til et svært lydhørt publikum – om å være god mot andre – og om å være god til være seg selv. Det var knyst under talen, men så brakte det løs under konserten med Radiate. Kirkesalen ble ryddet for stoler, så publikum kunne hoppe og danse med. «Tror aldri vi har møtt et så gira publikum!», sa et storfornøyd band etter konserten.

I menighetssalen var det salg av brus og bakverk. Konserten var et samarbeid mellom Vågsbygd kirke, Vågsbygd Frikirke og Vågsbygd Misjonsmenighet, via ungdomssamarbeidet «Hjerteslag». Konserten var støttet av en giver og gratis for publikum.

BMN