Mandager i april Kirkeskole 2024

Alle førskolebarn er velkommen til å bli med på Kirkeskole i Vågsbygd kirke.

På kirkeskolen vil de bli kjent med sentrale bibelfortellinger, snakke om vennskap, tilgivelse og bønn. Vi skal synge, leke og ha det gøy. Kanskje møter de fremtidige klassekamerater også.

Når og hvor
Kirkeskolen har samlinger mandagene 8., 15., 22., og 29.april.
Vi møtes fra Kl 17.15-18.45 i undervisningsrommet i 2.etg i Vågsbygd kirke. Bruk inngangen til menighetssalen.

PÅMELDING
Her kan du melde barnet ditt på kirkeskolen.
Meld gjerne ifra om allergier eller andre behov for tilrettelegging som ditt barn eller du trenger at vi vet om. Vi vil gjerne finne gode løsninger sammen med dere. Alle som skal begynne på skolen høsten 2024 er hjertelig velkommen uavhengig av dåp og menighetstilhørighet.

Har du spørsmål om dette arrangementet kan du ta kontakt med menighetspedagog i Vågsbygd kirke, Siv Elise Øya (kontortid 9-16 alle hverdager)

Fikk ikke barnet ditt invitasjon i postkassen?

Vi sender ut invitasjon til alle døpte barn som tilhører i Vågsbygd kirke. Er barnet ditt ikke døpt, men du ønsker at det skal bli invitert til det som skjer i kirken sammen med jevnaldrende barn i bydelen? Da kan du enkelt registrere det ved å gå inn på https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/minside/. Da vil barnet bli jevnlig invitert til samlinger. Les mer om trosopplæringen i Vågsbygd kirke her.