Velkommen til Sangsamling for 2-åringer

Torsdag 7. september kl. 17.00-18.00 er alle som blir 2 år i 2023 invitert til sangsamling i Vågsbygd kirke sammen med sine foreldre eller en annen nær voksen

Vi samles i kirkerommet. Der får vi høre en fortelling. Til slutt har vi en sangsamling i søndagsskolerommet hvor vi synger, gjøre bevegelser, spiller på instrumenter, leker og koser oss.

Dette er en samling som likner litt på Supertorsdag, men kun for 2-åringer. Så om dere har tenkt at Supertorsdag kanskje er noe for dere, er dette i tillegg en fin anledning til å la barnet få en erfaring med kirka og det som skjer på en Supertorsdag på en 2-årings premisser.

Håper vi sees!

Påmelding
Her kan du melde barnet ditt på sangsamlingen. Det er fint for oss å vite hvor mange som kommer.

Har du spørsmål om samlingen kan du ta kontakt med menighetspedagog, Siv Elise Øya (kontortid 9-16 alle hverdager)

Fikk ikke barnet ditt invitasjon i postkassen?
Vi sender ut invitasjon til alle døpte barn som tilhører i Vågsbygd kirke. Er barnet ditt ikke døpt, men du ønsker at det skal bli invitert til det som skjer i kirken sammen med jevnaldrende barn i bydelen? Da kan du enkelt registrere det ved å gå inn på https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/minside/. Da vil barnet bli jevnlig invitert til samlinger. Les mer om trosopplæringen i Vågsbygd kirke her.