16. og 17. mars Tårnagenthelg 2024

Alle barn på 3. trinn er velkommen til Tårnagenthelg i Vågsbygd kirke.

LØRDAG 16. mars Kl. 17.00-20.00: I løpet av lørdagskvelden skal vi trene oss på å være agenter, ta den store agentprøven og løse mysterier! Vi skal gå på oppdagelsesferd oppe i kirketårnet, spise god mat, ha aktiviteter og mye annet spennende.

Kle deg gjerne litt ”agentaktig”: forstørrelsesglass, hatt, frakk, solbriller eller lignende.
Agentene får mat, drikke i løpet av kvelden, ca 18.30. Det er lurt å komme mett, siden det ikke er mat med en gang de kommer.
Alt er gratis.

og

SØNDAG 17.mars Kl. 11.00-13.00 er det oppdrag «For andre!» for alle tårnagentene sammen med Agentklubben på søndagsskolen. Dette får dere mer informasjon om på lørdagen, men hele familien er velkommen til å delta på gudstjenesten og kirkekaffe sammen med deg. Det passer fint for søsken å være med på søndagsskolen

Påmelding: Send SMS til 95734735 med barnets navn og evt hensyn som må tas.

Invitasjon blir sendt i post til barn som er registrert døpt Den norske kirke, men alle på 3.trinn er velkommen til å delta.

Har du spørsmål om tårnagent-helga

Ta kontakt med menighetspedagog Siv Elise Øya på epost eller mobil
(Kontortid hverdag 9-16)

Fikk ikke barnet ditt invitasjon i postkassen?
Vi sender ut invitasjon til alle døpte barn som tilhører i Vågsbygd kirke. Er barnet ditt ikke døpt, men du ønsker at det skal bli invitert til det som skjer i kirken sammen med jevnaldrende barn i bydelen? Da kan du enkelt registrere det ved å gå inn på https://kirken.no/nb-NO/om-kirken/minside/. Da vil barnet bli jevnlig invitert til samlinger. Les mer om trosopplæringen i Vågsbygd kirke her.