Støtt menigheten

Vi samler inn penger på gudstjenestene som går til menighetens arbeid og videre til kirkens nødhjelp, misjon og andre kristne organisasjoner.

Bli fastgiver her

Vi har også fast givertjeneste, som sammen med sporadiske gaver gir menigheten mulighet til å drive det arbeidet vårt. Den faste givertjenesten gjør at menigheten har en forutsigbarhet i inntektene. I tillegg blir gavene registrert og gir rett til skattefradrag.

Dette gjør vi fordi vi ønsker å gjøre mer enn det offentlige bidraget til kirken gir oss mulighet til. Ønsker du å bli del av dette viktige arbeidet kan du registrere gjøre an avtale på denne siden: https://kirken.profundo.no/vagsbygd, eller du kan fylle ut dette SKJEMA og sende det til Vågsbygd kirke, Nordre Hovedgårdsvei 19, 4620 Kristiansand, eller ta kontakt med daglig leder Per Gunnar Pedersen tlf. 38196830.

Kontonummer for gaver: 3000 10 48267
Det er også mulig å vippse på 25660.

Tusen takk for din gave!

Vilkår og retningslinjer for gaver og giveravtaler