Glimt av himmel Oversikt over ulike tilbud

i Vågsbygd kirke

Du er velkommen i Vågsbygd kirke enten det er hverdag eller høytid, på livets festdager eller når livet fylles av sorg og motgang.
Les mer om dåp, konfirmasjon, vielse og begravelse.

Her får du en enkel oversikt over det som skjer fra uke til uke.

Gudstjenesteliv

Hver søndag samles vi til gudstjenestefeiring Kl.11.00. Dette er et fellesskap som rommer ulike mennesker i alle slags aldre.
I tillegg har vi kveldsmesser utvalgte søndager Kl.20.00. Disse gudstjenestene har et musikalsk og språklig uttrykk som gir en fredfull avslutning på uka og styrke til å gå inn i den neste.

0-6år

Babysang
Søndagsskole
Supertorsdag med ulike aldersbestemte aktiviteter: Minibarna, Superbarna og SuperKRIK

1.-4.trinn

Søndagsskole med egen agentklubb for skolebarn.
Supertorsdag med ulike aldersbestemte aktiviteter: Soul Kids og SuperKlubben
KM speider

5.-7.trinn

Lillefredags
Soul Kids, Soul Children og Soul Teens
KM speider

8.trinn og oppover

Vågsbygd Lounge, gamingtilbud
Ungdomsklubben "Glimt"
Konfirmasjon
Våg å tro
Followme, ledertrening

Voksne

Canta
Språkkafe
Formiddagstreff
Kveldsmesse
Tilstede, fellesskapskvelder for voksne 30+.Oppstart 16.oktober Kl. 20.00. mer info kommer.

Det arrangeres også konserter, sosiale treffpunkt, ulike arrangementer for barn og unge og undervisningskvelder for voksne. Vi har tilbud om  samtaler, sorggrupper og smågrupper for å dele tro og liv.

Ta gjerne kontakt en av oss i kirkestaben om du lurer på noe. Ta kontakt med diakon, Arild Tjørve hvis du ønsker å bli med i en smågruppe, trenger samtale eller fellesskap.

For å få ukentlig infomail fra Vågsbygd kirke kan du registrere deg her.