Velkommen til Supertorsdags misjonsmarked

Torsdag 23.mai Kl. 16.30-18.15

Nå er det bare å glede seg til misjonsmarked, for da vil luften utenfor kirka fylles av nydelig grillmat, neglakk, hårspray, barnlig frydeshyl og hyggelig kjas før vi avslutter med minikonsert med Soul Kids i kirkerommet.

Moro med mening
Denne dagen samler vi inn penger til menighetens misjonsprosjekt. Måten dere bidrar på er ved å kjøpe aktivitetskort til barna, grillmatmiddag og kaker, og tar lodd i lynlotteriet.
Ta med dere naboer, venner og familier og kom!

Aktivitetskortet

Man kjøper ett aktivitetskort til hvert barn, og da kan de delta på alle aktivitetene ca èn gang hver. Det er
 hoppeslott, ansiktsmaling, fiskedam, ett trekk i lynlotteriet mm.

På menyen
Når dere kommer ligger burgere og pølser på grillen, og etter hvert kommer det kakebord også. Denne gangen betaler vi for maten vi spiser, og pengene går til menighetens misjonsprosjekt(Les mer her).

Betaling med vipps
Aktivitetskortet betales ved ankomst, og resten etter hvert som dere kjøper mat, drikke og lodd. Legg gjerne til en ekstra gave - det går til et godt formål.
PS: Ved regn flytter vi innendørs: Matservering i menighetssalen og aktiviteter rundt omkring i de ulike rommene i kirka. Misjonmarked blir det uansett! (hoppeslott utgår muligens ved regn)